特辑37:国际学生校友祝福我校70周年校庆
Editor: Date:October 4, 2022 Hits:



杜雄战,CHIEN DO HUNG

来自越南,Vietnam

学习期限/Study period

2009.9-2010.7 汉语学习

2010.9-2014.2 攻读博士

2009.9-2010.7 Chinese language learning

2010.9-2014.2 PhD study


机械科学与工程学院机械制造及其自动化专业博士

PhD: Mechanical Design, Manufacturing and Automation, School of Mechanical Science & Engineering, HUST.

现为越南胡志明交通大学机械学院院长

Current Position: Dean of the School of Mechanical Engineering, Ho Chi Minh City University of Transport, Vietnam.


大家好,我叫杜雄战。2009年到2014年,我在华中科技大学机械学院读博。现在是越南胡志明交通大学机械学院院长。今年是华中大70岁生日,我很想回母校看看,但是由于时间问题和疫情原因,我只能将祝福视频发送给母校。各位领导、各位老师、各位同学,祝你们幸福快乐,祝学校发展越来越好。希望将来能建立友好的联系和合作,谢谢!


Previous:  特辑38:国际学生校友祝福我校70周年校庆
Next:  特辑36:国际学生校友祝福我校70周年校庆